Strona główna | Kandydaci | Students | Студенты | Pracownicy |

  Pomiń łącza nawigacjiStrona główna : Konferencje : 2007 : Zarządzanie marketingowe we współczesnym handlu i usługach : Informacje organizacyjne
Pomiń łącza nawigacji.

Informacje organizacyjne

UWAGA! TERMIN OCZEKIWANIA NA ZGŁOSZENIA I REFERATY ZOSTAŁ PRZEDŁUŻONY DO 20.07.2007

Zasady uczestnictwa w konferencji

  1. Zgłoszenie udziału w konferencji – formularz zgłoszeniowy należy przesłać na adres uczelni lub e-mailowy: konferencja.marketing@wsfiz.edu.pl do dnia 20 czerwca 2007 r.
  2. Przesłanie 5- stronnicowego referatu sporządzonego zgodnie z wymogami edytorskimi na adres: konferencja.marketing@wsfiz.edu.pl do dnia 20 czerwca 2007 r.
  3. Wniesienie opłaty konferencyjnej do dnia 30 czerwca 2007 r. w wysokości:
    • 200 zł – uczestnictwo bez referatu, publikacja referatu bez wystąpienia
    • 300 zł – uczestnictwo z referatem

Opłata konferencyjna

Opłata konferencyjna obejmuje:

  • publikację referatu,
  • materiały konferencyjne,
  • wyżywienie, przerwy kawowe.

Opłatę konferencyjna należy wpłacać na konto:
77 1060 0076 0000 4011 5000 0760
z dopiskiem „Zarządzanie marketingowe..”

Komitet organizacyjny

  • mgr Paweł Niemotko
    sekretarz
  • mgr Joanna Bogna Gołębiewska
    zastępca sekretarza
  • mgr Paweł Prystupiuk
    członek komitetu
  • mgr Wojciech Sznurkowski
    członek komitetu

SPONSORS

  • „Euroekspert”
  • Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego „Bared” in Białystok
  • Warszawska Spółdzielnia Handlowa „Fala”

Dodatkowe informacje

Bliższych informacji udzielają:

  1. Dr Urszula Widelska – tel. (85) 6785 807 ; Środy 9:00-11:00;
    e-mail: ula.widelska@wsfiz.edu.pl
  2. Mgr Joanna Gołębiewska – tel. (85) 6785 843 ; Wtorki 11:15-12:00,
    Soboty 14:15-15:00. e-mail: joanna.golebiewska@wsfiz.edu.pl

Zapytania można też kierować na adres konferencja.marketing@wsfiz.edu.pl
















Park Naukowo - Technologiczny w Ełku