Strona główna | Kandydaci | Students | Студенты | Pracownicy |

  Pomiń łącza nawigacjiStrona główna : Konferencje : 2007 : Zarządzanie marketingowe we współczesnym handlu i usługach : O konferencji
Pomiń łącza nawigacji.

O konferencji

Cel konferencji

Celem konferencji jest dokonanie analizy strategii zarządzania marketingowego we współczesnym handlu oraz zapoznanie uczestników z najnowszymi koncepcjami zarządzania marketingowego w Polsce i na świecie.

Konferencja umożliwi wymianę doświadczeń na temat zarządzania marketingowego we współczesnym handlu pomiędzy przedstawicielami nauki i praktyki gospodarczej.

Rezultat konferencji stanowić będzie publikacja książkowa zawierająca referaty prelegentów oraz komunikaty z badań uczestników konferencji. Tytuł publikacji będzie pokrywać się z tematem konferencji.

Tematyka

  1. Proces zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwie handlu: hurtowego, detalicznego, bezpośredniego, międzynarodowego/ globalnego, elektronicznego [produkty spożywcze, przemysłowe – asortyment, jakość].
  2. Rozwój i lokalizacja sieci handlowej. Zagadnienia logistyczne, transportowe i gospodarki magazynowej w handlu.
  3. Giełdy, przetargi, targi, franchising w handlu i usługach.
  4. Promocja, reklama, public relations, merchandising, marka firm handlowych.
  5. Analiza i badanie funkcjonowania firm handlowych, kształtowania się kosztów i cen, skuteczności działalności promocyjnej i PR.
  6. Nabywcy – klienci produktów i usług, ich potrzeby i zachowania rynkowe.
  7. Marketingowe aspekty funkcjonowania firm usługowych [bankowych, ubezpieczeniowych, telekomunikacyjnych, turystycznych, rekreacyjnych, transportowych, instytucji i organizacji non-profit i innych].
  8. Handel w Unii Europejskiej oraz handel ze wschodem.

Rada naukowa

  • Dr Edward Hościłowicz
    Rektor WSFiZ w Białymstoku
  • Prof. dr hab. Henryk Bronakowski
    Kierownik Katedry Marketingu WSFiZ w Białymstoku
  • Prof. dr hab. Mestwin Stanisław Kostka
    Dziekan Wydziału Zarządzania i Ekonomii w Ostrowii Mazowieckiej
  • Prof. dr hab. Lech Ostrowski
    Katedra Marketingu WSFiZ w Białymstoku
  • Prof. dr hab. Tadeusz Wiesław Popławski
    Katedra Marketingu i Przedsiębiorczości Wydział Zarządzania Politechnika Białostocka
  • Prof. dr hab. Marek Rutkowski
    Katedra Europeistyki WSFiZ w Białymstoku
  • Dr Iwona Janowska
    Katedra Ekonomii WSFiZ w Białymstoku
  • Dr Joanna Moczydłowska
    Dziekan Wydziału Zarządzania i Marketingu w Ełku
  • Dr Urszula Widelska
    Prodziekan Wydziału Zarządzania i Marketingu WSFiZ w Białymstoku















Park Naukowo - Technologiczny w Ełku